Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61531
Назва: Innovations in business education: interactive learning methods and their application in the logistics sector
Інші назви: Інновації в бізнес-освіті: інтерактивні методи навчання та їх застосування в логістичній галузі
Автори: Liaskovska, Anastasiia
Molchanova, Kateryna
Лясковська, Анастасія Андріївна
Молчанова, Катерина Михайлівна
Ключові слова: education
business
innovation
logistics
освіта
бізнес
інновації
логістика
Дата публікації: 27-жов-2023
Видавництво: National Avіation University
Бібліографічний опис: Liaskovska A. A., Molchanova K.M. Innovations in business education: interactive learning methods and their application in the logistics sector // Проблеми підготовки професійних кадрів з логістики в умовах глобального конкурентного середовища: Збірник доповідей ХХI Міжнародної науково-практичної конференції. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. С. 62-65.
Короткий огляд (реферат): The research is dedicated to innovative approaches in business education, in particular the use of interactive learning methods and their role in the logistics industry. In a world that is rapidly changing due to technological advances and globalization, logistics plays a key role in global supply chains. In order to train highly qualified specialists in this area, it is necessary to train personnel taking into account modern requirements.
Дослідження присвячено інноваційним підходам у бізнес-освіті, зокрема використанню інтерактивних методів навчання та їх ролі в логістичній галузі. У світі, який швидко змінюється через технологічний прогрес і глобалізацію, логістика відіграє ключову роль у глобальних ланцюгах поставок. Для підготовки висококваліфікованих спеціалістів у цій галузі необхідна підготовка кадрів з урахуванням сучасних вимог.
Опис: 1. D.Randy Garrison, Heather Kanuka. Blended learning: Uncovering its transformative potential in higher education. The Internet and Higher Education. Vol 7(2), 2004. P. 95-105. doi:10.1016/j.iheduc.2004.02.001. 2. Miscevic, Gea, Tijan, Edvard, Jardas, Mladen. (2018). E-learning in logistics education. P. 1563-1567. doi:10.23919/MIPRO.2018.8400281. 3. Sułkowski, Łukasz & Kolasinska-Morawska, Katarzyna & Buła, Piotr & Seliga, Robert & Morawski, Pawel. (2022). E-learning: technology in teaching logistics. International Journal of Contemporary Management. Vol. 58. doi:10.2478/ijcm-2022-0013. 4. Scott Moore. (2016). Profitable Uses Of Online Learning In Higher Education. eLearning Industry. URL: https://elearningindustry.com/profitable-uses-online-learning-in-higher-education. 5. Justin Ferriman. (2013). 3 Types of ELearning. LearnDash. URL: https://www.learndash.com/3-types-of-elearning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61531
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12. Liaskovska A.A., Molchanova K.M.pdfЛясковська, Молчанова54.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.