Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61596
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМарчук, Володимир Єфремович-
dc.contributor.authorРемесленнікова, Валерія Олександрівна-
dc.contributor.authorЗавальна, Наталія Вікторівна-
dc.contributor.authorMarchuk, Volodymyr-
dc.contributor.authorRemeslennikova, Valeriia-
dc.contributor.authorZavalna, Nataliia-
dc.date.accessioned2023-11-30T08:02:06Z-
dc.date.available2023-11-30T08:02:06Z-
dc.date.issued2023-10-27-
dc.identifier.citationМарчук В.Є., Ремесленнікова В.О., Завальна Н.В. Стратегія удосконалення управління бізнес-процесами обслуговування клієнтів банківської сфери на основі логістичного підходу // Проблеми підготовки професійних кадрів з логістики в умовах глобального конкурентного середовища: Збірник доповідей ХХI Міжнародної науково-практичної конференції. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. С. 332-339.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61596-
dc.description1. Гребенюк, Н. В. Стратегічне управління банком в контексті трансформації банківської системи України. – дисер. на здоб. наук. ступ. канд. екон. наук (доктора філософії) за спеціальністю 08.00.08 «Гроші, фінанси і кредит». – Сумський державний університет, Суми, 2018. 2. Білошапка, В.С. Базові основи процесу розробки і впровадження стандартів якості обслуговування клієнтів банку [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://ir.kneu.edu.ua/bitstream/handle/2010/22708/6217.pdf?Sequence=1&isallowed=y.uk_UA
dc.description.abstractПроаналізовано вплив цифрових технологій на стратегічні рішення в банківському секторі. Розроблено стратегію вдосконалення управління бізнес-процесами обслуговування клієнтів у банківській сфері на основі логістичного підходу.uk_UA
dc.description.abstractThe impact of digital technologies on strategic decisions in the banking sector is analyzed. A strategy for improving the management of business processes for customer service in the banking sector based on a logistic approach has been developed.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectбізнес-процесuk_UA
dc.subjectлогістичний підхідuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectbusiness processuk_UA
dc.subjectlogistics approachuk_UA
dc.subjectdigital technologiesuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.titleСтратегія удосконалення управління бізнес-процесами обслуговування клієнтів банківської сфери на основі логістичного підходуuk_UA
dc.title.alternativeStrategy for improving business process management of banking customer service based on a logistics approachuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc65.012.34:517.977.5uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
73. Марчук В.Є., Ремесленнікова В.О., Завальна Н.В. 332-339.pdfМарчук, Ремесленнікова, Завальна168.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.