Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61596
Назва: Стратегія удосконалення управління бізнес-процесами обслуговування клієнтів банківської сфери на основі логістичного підходу
Інші назви: Strategy for improving business process management of banking customer service based on a logistics approach
Автори: Марчук, Володимир Єфремович
Ремесленнікова, Валерія Олександрівна
Завальна, Наталія Вікторівна
Marchuk, Volodymyr
Remeslennikova, Valeriia
Zavalna, Nataliia
Ключові слова: бізнес-процес
логістичний підхід
цифрові технології
управління
business process
logistics approach
digital technologies
management
Дата публікації: 27-жов-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Марчук В.Є., Ремесленнікова В.О., Завальна Н.В. Стратегія удосконалення управління бізнес-процесами обслуговування клієнтів банківської сфери на основі логістичного підходу // Проблеми підготовки професійних кадрів з логістики в умовах глобального конкурентного середовища: Збірник доповідей ХХI Міжнародної науково-практичної конференції. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. С. 332-339.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано вплив цифрових технологій на стратегічні рішення в банківському секторі. Розроблено стратегію вдосконалення управління бізнес-процесами обслуговування клієнтів у банківській сфері на основі логістичного підходу.
The impact of digital technologies on strategic decisions in the banking sector is analyzed. A strategy for improving the management of business processes for customer service in the banking sector based on a logistic approach has been developed.
Опис: 1. Гребенюк, Н. В. Стратегічне управління банком в контексті трансформації банківської системи України. – дисер. на здоб. наук. ступ. канд. екон. наук (доктора філософії) за спеціальністю 08.00.08 «Гроші, фінанси і кредит». – Сумський державний університет, Суми, 2018. 2. Білошапка, В.С. Базові основи процесу розробки і впровадження стандартів якості обслуговування клієнтів банку [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://ir.kneu.edu.ua/bitstream/handle/2010/22708/6217.pdf?Sequence=1&isallowed=y.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61596
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
73. Марчук В.Є., Ремесленнікова В.О., Завальна Н.В. 332-339.pdfМарчук, Ремесленнікова, Завальна168.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.