Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61607
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДанилюк, Наталія Сергіївна-
dc.contributor.authorDanyliuk, Nataliya Serhiivna-
dc.date.accessioned2023-11-30T13:29:37Z-
dc.date.available2023-11-30T13:29:37Z-
dc.date.issued2023-09-25-
dc.identifier.citationДанилюк Н.С. Ефективність використання гіпермедіа технологій в навчальному процесі // Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності: науково-практична конференція з міжнародною участю. 10 листопада 2022 р. К.: НАУ, 2023. С.38-39.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61607-
dc.description1. Алатирєва Н.Б. Номінативна ланка в середовищі українського обрядового гіпертексту: Автореф. дис. канд. філол. наук. Одеса, 2002. 16 с. 2. Стародубцева Л.В. Мультимедіа та гіпертекст: Навчально-методичний посібник для студентів соціологічного факультету. Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2011. 83 с. 3. Мультимедійні системи як засіб інтерактивного навчання: Посібник / ав.: Жалдак М.І., Шут М.І. та ін. / За ред.: Жука Ю.О. К.: Педагогічна думка, 2012. 112 с.uk_UA
dc.description.abstractЗа глибиною формалізації інформації гіпертекстова технологія займає проміжне положення між документальними та фактографічними інформаційними системами. Еволюція апаратних та програмних засобів призвела до створення більш прогресивних засобів – систем гіпермедіа (гіперсередовищ), до складу яких входить інформація різних типів (текст, ілюстрації, звук, відео, зображення). Основним принципом викладу навчального матеріалу на основі засобів гіпертексту є принцип структурування та подання інформації. Розроблена в літературі теорія гіпертексту, а також досвід створення гіпертекстових структур дозволяють намітити ряд його сутнісних, структурно значущих поняттєвих ознак.uk_UA
dc.description.abstractIn terms of the depth of information formalization, hypertext technology occupies an intermediate position between documentary and factographic information systems. The evolution of hardware and software has led to the creation of more advanced tools – hypermedia systems (hyperenvironments), which include information of various types (text, illustrations, sound, video, images). The main principle of presentation of educational material based on hypertext means is the principle of structuring and presentation of information. The theory of hypertext developed in the literature, as well as the experience of creating hypertext structures, allow us to outline a number of its essential, structurally significant conceptual features.uk_UA
dc.description.sponsorshipНауковий керівник Бобарчук О.А., к.т.н., завідувач кафедри КММТuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectгіпертекстuk_UA
dc.subjectгіпермедіа технологіїuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectпереваги та недолікиuk_UA
dc.subjecthypertextuk_UA
dc.subjecthypermedia technologyuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectadvantages and disadvantagesuk_UA
dc.titleЕфективність використання гіпермедіа технологій в навчальному процесіuk_UA
dc.title.alternativeEfficiency of Using Hypermedia Technologies in the Educational Processuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc37.091.33 028:004.55(043.2)uk_UA
Appears in Collections:ХІІІ міжнародна науково-практична конференція «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності» 10 листопада 2022 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ММТ 2022 Данилюк Н.С. (1).pdfТези доповіді301.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.