Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61607
Название: Ефективність використання гіпермедіа технологій в навчальному процесі
Другие названия: Efficiency of Using Hypermedia Technologies in the Educational Process
Авторы: Данилюк, Наталія Сергіївна
Danyliuk, Nataliya Serhiivna
Ключевые слова: гіпертекст
гіпермедіа технології
освітній процес
переваги та недоліки
hypertext
hypermedia technology
educational process
advantages and disadvantages
Дата публикации: 25-сен-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Данилюк Н.С. Ефективність використання гіпермедіа технологій в навчальному процесі // Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності: науково-практична конференція з міжнародною участю. 10 листопада 2022 р. К.: НАУ, 2023. С.38-39.
Краткий осмотр (реферат): За глибиною формалізації інформації гіпертекстова технологія займає проміжне положення між документальними та фактографічними інформаційними системами. Еволюція апаратних та програмних засобів призвела до створення більш прогресивних засобів – систем гіпермедіа (гіперсередовищ), до складу яких входить інформація різних типів (текст, ілюстрації, звук, відео, зображення). Основним принципом викладу навчального матеріалу на основі засобів гіпертексту є принцип структурування та подання інформації. Розроблена в літературі теорія гіпертексту, а також досвід створення гіпертекстових структур дозволяють намітити ряд його сутнісних, структурно значущих поняттєвих ознак.
In terms of the depth of information formalization, hypertext technology occupies an intermediate position between documentary and factographic information systems. The evolution of hardware and software has led to the creation of more advanced tools – hypermedia systems (hyperenvironments), which include information of various types (text, illustrations, sound, video, images). The main principle of presentation of educational material based on hypertext means is the principle of structuring and presentation of information. The theory of hypertext developed in the literature, as well as the experience of creating hypertext structures, allow us to outline a number of its essential, structurally significant conceptual features.
Описание: 1. Алатирєва Н.Б. Номінативна ланка в середовищі українського обрядового гіпертексту: Автореф. дис. канд. філол. наук. Одеса, 2002. 16 с. 2. Стародубцева Л.В. Мультимедіа та гіпертекст: Навчально-методичний посібник для студентів соціологічного факультету. Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2011. 83 с. 3. Мультимедійні системи як засіб інтерактивного навчання: Посібник / ав.: Жалдак М.І., Шут М.І. та ін. / За ред.: Жука Ю.О. К.: Педагогічна думка, 2012. 112 с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61607
Располагается в коллекциях:ХІІІ міжнародна науково-практична конференція «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності» 10 листопада 2022 р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ММТ 2022 Данилюк Н.С. (1).pdfТези доповіді301.78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.