Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61760
Назва: Психологічні характеристики професійної діяльності керівників логістичних компаній
Інші назви: Psychological characteristics of professional activity of logistics company managers
Автори: Цимбалістова, Олена Абдурахимівна
Tsymbalistova, Olena
Ключові слова: якості керівника
управління
діяльність
особистість
контроль
qualities of a leader
management
activity
personality
control
Дата публікації: 27-жов-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Цимбалістова О.А. Психологічні характеристики професійної діяльності керівників логістичних компаній // Проблеми підготовки професійних кадрів з логістики в умовах глобального конкурентного середовища: Збірник доповідей ХХІ Міжнародної науково практичної конференції. - Національний авіаційний університет. - Київ,2023. С.477-481.
Короткий огляд (реферат): Менеджер, як керівник організації, виконує різні функції, але основні з них пов'язані з постановкою цілей, організацією діяльності, керівництвом, мотивацією і стимулюванням людей, контролем і оцінкою, які вимагають від нього певних особистих якостей. Особисті якості керівника логістичної компанії є головною передумовою успіху в його роботі.
The manager, as the head of the organization, performs various functions, but the main ones are related to setting goals, organizing activities, leading, motivating and stimulating people, control and evaluation, which require certain personal qualities from him. The personal qualities of the manager of a logistics company are the main prerequisite for success in his work.
Опис: 1. Андрієвська В. В. Креативність. Гол. ред. В. Г. Кремень; Акад. пед. наук України // Енциклопедія освіти. Київ: Юрінком Інтер, 2008. С. 432. 2. Taylor C. W. Various Approaches to and Definitions of creativity / C.W. Taylor ; R.J. Sternberg ( Ed. ). – Cambridge: Cambridge Univ. Press, 1988. – P. 99–124. 3. Saukh I., Vikarchuk O. Creativity in Management and Creative Management: Meta-Analysis. Marketing and Management of Innovations. 2021. No. 1. Р. 65–80. 4. Свидрук І.І. Креативний менеджмент. Навч. посіб. Київ : Центр учбової літератури, 2012. 224 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61760
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
107. Цимбалістова О.А.pdfтези178.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.