Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61886
Назва: Інноваційний маркетинг нового туристичного продукту
Автори: Ковальчук, Христина Романівна
Ключові слова: дипломна робота
туризм
турпродукт
інноваційний маркетинг
туристичний маркетинг
туристичний потенціал
Дата публікації: гру-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Ковальчук Х.Р. Інноваційний маркетинг нового туристичного продукту . - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 84 с.
Короткий огляд (реферат): Результатом дослідження є розробка заходів з поліпшення інноваційного маркетингу нового туристичного продукту. Також з’ясовано сутність інноваційного маркетингу, виявлено механізмів підвищення його ефективності та розроблено конкретні рекомендації.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: проф., д. геогр. н., Вишневський Віктор Іванович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61886
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Магістр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ковальчук .pdf3.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.