Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61900
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРоманенко, Тетяна Андріївна-
dc.contributor.authorRomanenko, Tetiana-
dc.date.accessioned2024-01-11T10:27:45Z-
dc.date.available2024-01-11T10:27:45Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationРоманенко Т.А. Ціннісні орієнтації молоді в Німеччині. – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності «Соціологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 85 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61900-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня "Магістр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 054 "Соціологія" освітньо-професійна програма "Соціологія». Керівник проекту: кандидат соціологічних наук, доцент Михайлич Олександр Володимировичuk_UA
dc.description.abstractУ суспільстві кожна особа приналежить до конкретної соціальної групи та володіє власними цінностями та нормами. Проте, в процесі соціальної мобільності особа може зазнавати змін у своєму соціальному статусі, що призводить до адаптації її соціальної поведінки, життєвих орієнтацій та цінностей. Це відбувається у відповідь на зміни в суспільстві та нові умови її участі у соціальних відносинах. Таким чином, можна стверджувати, що кожна соціальна група має свої унікальні норми поведінки, які формуються та визначаються її учасниками. В умовах глобалізації та інформаційної революції вивчення того, як сучасна молодь у Німеччині адаптується до нових соціокультурних реалій, стає насущную задачею. Цінності молоді можуть значно впливати глобальними трендами, культурними обмінами та новими технологіями.uk_UA
dc.description.abstractIn society, each person belongs to a specific social group and has its own values and norms. However, in the process of social mobility, a person may experience changes in his social status, which leads to adaptation of his social behavior, life orientations and values. This happens in response to changes in society and new conditions for its participation in social relations. Thus, it can be argued that each social group has its own unique norms of behavior that are formed and implemented by its members. In the conditions of globalization and the information revolution, the study of how modern youth in Germany adapts to new socio-cultural realities becomes an urgent task. Youth values can significantly influence global trends, cultural exchanges and new technologies.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectціннісні орієнтаціїuk_UA
dc.subjectхарактер ціннісних орієнтаційuk_UA
dc.subjectпотребиuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectцінностіuk_UA
dc.subjectмолодьuk_UA
dc.subjectстудентська молодьuk_UA
dc.subjectthe nature of value orientationsuk_UA
dc.subjectvalue orientationsuk_UA
dc.subjectyounguk_UA
dc.subjectneeduk_UA
dc.subjectsocializationuk_UA
dc.subjectvaluesuk_UA
dc.subjectstudent youthuk_UA
dc.titleЦіннісні орієнтації молоді в Німеччиніuk_UA
dc.title.alternativeValue orientations of young people in Germanyuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
054 Романенко Тетяна Андріївна.docx (1).pdfКваліфікаційна робота671.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools