Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61900
Назва: Ціннісні орієнтації молоді в Німеччині
Інші назви: Value orientations of young people in Germany
Автори: Романенко, Тетяна Андріївна
Romanenko, Tetiana
Ключові слова: кваліфікаційна робота
ціннісні орієнтації
характер ціннісних орієнтацій
потреби
соціалізація
цінності
молодь
студентська молодь
the nature of value orientations
value orientations
young
need
socialization
values
student youth
Дата публікації: 2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Романенко Т.А. Ціннісні орієнтації молоді в Німеччині. – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності «Соціологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 85 с.
Короткий огляд (реферат): У суспільстві кожна особа приналежить до конкретної соціальної групи та володіє власними цінностями та нормами. Проте, в процесі соціальної мобільності особа може зазнавати змін у своєму соціальному статусі, що призводить до адаптації її соціальної поведінки, життєвих орієнтацій та цінностей. Це відбувається у відповідь на зміни в суспільстві та нові умови її участі у соціальних відносинах. Таким чином, можна стверджувати, що кожна соціальна група має свої унікальні норми поведінки, які формуються та визначаються її учасниками. В умовах глобалізації та інформаційної революції вивчення того, як сучасна молодь у Німеччині адаптується до нових соціокультурних реалій, стає насущную задачею. Цінності молоді можуть значно впливати глобальними трендами, культурними обмінами та новими технологіями.
In society, each person belongs to a specific social group and has its own values and norms. However, in the process of social mobility, a person may experience changes in his social status, which leads to adaptation of his social behavior, life orientations and values. This happens in response to changes in society and new conditions for its participation in social relations. Thus, it can be argued that each social group has its own unique norms of behavior that are formed and implemented by its members. In the conditions of globalization and the information revolution, the study of how modern youth in Germany adapts to new socio-cultural realities becomes an urgent task. Youth values can significantly influence global trends, cultural exchanges and new technologies.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня "Магістр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 054 "Соціологія" освітньо-професійна програма "Соціологія». Керівник проекту: кандидат соціологічних наук, доцент Михайлич Олександр Володимирович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61900
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
054 Романенко Тетяна Андріївна.docx (1).pdfКваліфікаційна робота671.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора