Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62218
Назва: Організація транспортно-експедиторського обслуговування вантажних перевезень
Інші назви: Organization of transport and forwarding services for cargo transportation
Автори: Ячменьова, Олександра
Yachmenova, Oleksandra
Ключові слова: кваліфікаційна робота
qualifying work
транспортно-експедиційна діяльність
transport-forwarding activity
вантажні перевезення
cargo transportation
SWOT-аналіз
SWOT analysis
діджиталізація
digitalization
Дата публікації: 2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Ячменьова О.І. Організація транспортно-експедиторського обслуговування вантажних перевезень. – Кваліфікаційна (дипломна) робота випускника освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 275 «Транспортні технології (на повітряному транспорті)». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 74 с.
Короткий огляд (реферат): У світі, де технологічний розвиток рухається зі швидкістю світла, організація вантажних перевезень без діджиталізації є неефективною та неконкурентоспроможною. Цей процес відкриває багато нових можливостей і перетворює традиційні процеси на швидкі, автоматизовані та оптимізовані етапи. За допомогою цифрових інструментів і рішень компанії можуть значно підвищити ефективність управління запасами. Вони можуть зменшити витрати, збільшити швидкість доставки та покращити обслуговування клієнтів. Також діджиталізація сприяє покращенню комунікації та обміну даними учасників логістичного ланцюга, що робить транспортний процес більш відкритим і прозорим. За допомогою цифрових платформ і систем обробки електронних документів знижується ймовірність помилок і затримок, а також мінімізується ризик втрати або пошкодження вантажу.
In a world where technological development moves at the speed of light, the organization of freight transportation without digitalization is inefficient and uncompetitive. This process opens up many new possibilities and transforms traditional processes into fast, automated and optimized stages. With the help of digital tools and solutions, companies can significantly improve the efficiency of inventory management. They can reduce costs, increase delivery speed and improve customer service. Also, digitalization contributes to the improvement of communication and data exchange of participants in the logistics chain, which makes the transport process more open and transparent. With the help of digital platforms and electronic document processing systems, the probability of errors and delays is reduced, as well as the risk of cargo loss or damage is minimized.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. № 311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ". Керівник роботи: д.т.н., доцент, Лямзін Андрій Олександрович.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62218
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри організації авіаційних робіт та послуг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ячменьова_О.І._кваліф_бак_2023.pdf1.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.