Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62222
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГорічко, Андрій Олегович-
dc.date.accessioned2024-01-31T09:43:57Z-
dc.date.available2024-01-31T09:43:57Z-
dc.date.issued2023-12-31-
dc.identifier.citationГорічко А. О. Метод підвищення ефективності ігрового процесу в Java-застосунку з вдоскона. - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності «Комп’ютерні науки», «Інформаційні управляючі системи та технології». - Київ, 2023. – 101 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62222-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» Керівник проекту: професор, доктор технічних наук, Воронін Альберт Миколайович.uk_UA
dc.description.abstractСучасна геймінг-індустрія стала важливою частиною культурного та розважального ландшафту, залучаючи мільйони гравців світового рівня. З ростом технологій і розвитком геймдеву, відкриваються нові можливості, однак із цим виникають нові завдання та виклики. Однією з ключових проблем, яку сьогодні ставлять перед розробниками ігор, є забезпечення ефективності ігрового процесу та створення реалістичної та цікавої моделі поведінки гравців. Проблема ефективності геймплею стає актуальною в умовах стрімкого технологічного прогресу та росту очікувань гравців. Сучасні геймери вимагають не лише графічної краси, але й плавності гри на різних пристроях та конфігураціях. Оптимізація ігрового процесу є важливим аспектом для забезпечення комфортного користування та високої якості геймплею. У контексті інтенсивного розвитку галузі виникає питання еволюції моделі поведінки гравців. Сучасні гравці очікують від персонажів у грі більшої інтелектуальної складності, адаптивності та реалістичності у вирішенні завдань. Це ставить перед розробниками виклик розробки вдосконаленої моделі поведінки, яка здатна адаптуватися до стилів гри кожного окремого гравця, забезпечуючи відчуття власної унікальності та участі в геймплейному процесі. Java, яка визнана своєю кросплатформенністю та гнучкістю, виявляється важливою мовою програмування для розробників ігор. Проте, проблеми ефективності і необхідність оптимізації для роботи на різних пристроях залишаються важливими завданнями для її використання в ігровій сфері. Дослідження в області підвищення ефективності ігрового процесу та вдосконалення моделі поведінки гравців в Java-застосунках визначається необхідністю вирішення цих викликів. Оптимізація геймплею та розробка інтелектуальних, реалістичних агентів може принести новий рівень задоволення для гравців та підняти планку геймдеву в цілому. Дослідження розпочнеться оглядом сучасного стану галузі розробки ігор та визначенням основних тенденцій та викликів. Далі буде проведено аналіз впливу моделі поведінки гравців на ігровий процес, оглянуті ігрові двигуни та їхнє використання в Java, а також розглянуті інструменти та технології для розробки Java-ігор. Розділ, присвячений розробці Java-застосунку та моделі поведінки гравців, включатиме огляд архітектури програми, детальний опис моделі поведінки, алгоритми та стратегії. Після цього буде проведена імплементація моделі у Java застосунку та розглянуті методи створення та налаштування моделі, враховуючи роль моделі у вдосконаленні ігрового досвіду. Експериментальний розділ передбачає методику проведення експериментів, збір та аналіз отриманих даних, а також аналіз результатів та їх вплив на ігровий процес. Магістерська робота відкриває можливості для розробки інноваційних підходів у сфері геймдеву, вдосконалення геймплею та підвищення конкурентоспроможності Java-ігор на ринку. Високотехнологічне поєднання оптимізації та реалістичності в іграх може стати новим кроком у розвитку ігрової індустрії та задовольненні потреб сучасного гравця. Метою дослідження – є підвищення ефективності ігрового процесу в Java-застосунку шляхом розробки та впровадження вдосконаленої моделі поведінки гравців.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectJavauk_UA
dc.subjectJava FXuk_UA
dc.subjectбібліотека Libgdxuk_UA
dc.subjectтехнологія Spineuk_UA
dc.subjectгеймдевuk_UA
dc.subjectкросплатформеністьuk_UA
dc.subjectоптимізаціяuk_UA
dc.subjectмодель поведінки гравцівuk_UA
dc.titleМетод підвищення ефективності ігрового процесу в Java застосунку з вдосконаuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФКНТ_2023_122_Горічко А.О.pdfДипломна робота магістра3.47 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.