Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62222
Название: Метод підвищення ефективності ігрового процесу в Java застосунку з вдоскона
Авторы: Горічко, Андрій Олегович
Ключевые слова: дипломна робота
Java
Java FX
бібліотека Libgdx
технологія Spine
геймдев
кросплатформеність
оптимізація
модель поведінки гравців
Дата публикации: 31-дек-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Горічко А. О. Метод підвищення ефективності ігрового процесу в Java-застосунку з вдоскона. - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності «Комп’ютерні науки», «Інформаційні управляючі системи та технології». - Київ, 2023. – 101 с.
Краткий осмотр (реферат): Сучасна геймінг-індустрія стала важливою частиною культурного та розважального ландшафту, залучаючи мільйони гравців світового рівня. З ростом технологій і розвитком геймдеву, відкриваються нові можливості, однак із цим виникають нові завдання та виклики. Однією з ключових проблем, яку сьогодні ставлять перед розробниками ігор, є забезпечення ефективності ігрового процесу та створення реалістичної та цікавої моделі поведінки гравців. Проблема ефективності геймплею стає актуальною в умовах стрімкого технологічного прогресу та росту очікувань гравців. Сучасні геймери вимагають не лише графічної краси, але й плавності гри на різних пристроях та конфігураціях. Оптимізація ігрового процесу є важливим аспектом для забезпечення комфортного користування та високої якості геймплею. У контексті інтенсивного розвитку галузі виникає питання еволюції моделі поведінки гравців. Сучасні гравці очікують від персонажів у грі більшої інтелектуальної складності, адаптивності та реалістичності у вирішенні завдань. Це ставить перед розробниками виклик розробки вдосконаленої моделі поведінки, яка здатна адаптуватися до стилів гри кожного окремого гравця, забезпечуючи відчуття власної унікальності та участі в геймплейному процесі. Java, яка визнана своєю кросплатформенністю та гнучкістю, виявляється важливою мовою програмування для розробників ігор. Проте, проблеми ефективності і необхідність оптимізації для роботи на різних пристроях залишаються важливими завданнями для її використання в ігровій сфері. Дослідження в області підвищення ефективності ігрового процесу та вдосконалення моделі поведінки гравців в Java-застосунках визначається необхідністю вирішення цих викликів. Оптимізація геймплею та розробка інтелектуальних, реалістичних агентів може принести новий рівень задоволення для гравців та підняти планку геймдеву в цілому. Дослідження розпочнеться оглядом сучасного стану галузі розробки ігор та визначенням основних тенденцій та викликів. Далі буде проведено аналіз впливу моделі поведінки гравців на ігровий процес, оглянуті ігрові двигуни та їхнє використання в Java, а також розглянуті інструменти та технології для розробки Java-ігор. Розділ, присвячений розробці Java-застосунку та моделі поведінки гравців, включатиме огляд архітектури програми, детальний опис моделі поведінки, алгоритми та стратегії. Після цього буде проведена імплементація моделі у Java застосунку та розглянуті методи створення та налаштування моделі, враховуючи роль моделі у вдосконаленні ігрового досвіду. Експериментальний розділ передбачає методику проведення експериментів, збір та аналіз отриманих даних, а також аналіз результатів та їх вплив на ігровий процес. Магістерська робота відкриває можливості для розробки інноваційних підходів у сфері геймдеву, вдосконалення геймплею та підвищення конкурентоспроможності Java-ігор на ринку. Високотехнологічне поєднання оптимізації та реалістичності в іграх може стати новим кроком у розвитку ігрової індустрії та задовольненні потреб сучасного гравця. Метою дослідження – є підвищення ефективності ігрового процесу в Java-застосунку шляхом розробки та впровадження вдосконаленої моделі поведінки гравців.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» Керівник проекту: професор, доктор технічних наук, Воронін Альберт Миколайович.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62222
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФКНТ_2023_122_Горічко А.О.pdfДипломна робота магістра3.47 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.