Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62226
Назва: Вебзастосунок для інтернет-магазину
Автори: Доболюк, Артем Миколайович
Ключові слова: дипломна робота
WEB
веб-додаток
JavaScript
потік даних
клієнт-сервер
розробка
Дата публікації: 31-гру-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Доболюк А.М. Вебзастосунок для інтернет-магазину. - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності «Комп’ютерні науки», «Інформаційні управляючі системи та технології». - Київ, 2023. – 108 с.
Короткий огляд (реферат): У сучасному інформаційному суспільстві кожне стабільне підприємство повинно мати свій представницький веб-сайт в Інтернеті для інформаційної підтримки свого бізнесу. Використовуючи веб-сайту бізнес може вирішувати такі завдання, як представлення свого бізнесу в Інтернеті, збільшення потенційної аудиторії покупців, підтримка бренду, підвищення пізнаваності та інформування громадськості. Розробка сайту компанії є актуальною і популярною сферою діяльності, оскільки сайт компанії в інтернеті є досить дешевим і масштабним способом реклами, який дозволяє існуючим та потенційним клієнтам легко отримувати інформацію про товари і послуги компанії. , інформацію про їхні бізнес-вигоди, які можуть допомогти знайти нових клієнтів і ділових партнерів і, отже, допомогти збільшити продажі та прибутковість бізнесу. У даній роботі розглядається розробка та створення веб-додатку купівлі товарів. Завдяки численним перевагам і вигодам онлайн-покупок більшість людей віддають перевагу онлайн-шопінгу, ніж фізичному. За останній час процес прийняття рішень про покупку різко змінився. Покупці ретельно досліджують інформацію в Інтернеті, перш ніж поговорити з продавцем. Також покупці все частіше роблять покупки безпосередньо в Інтернеті за допомогою своїх смартфонів, а не відвідують звичайні магазини. Інтернет зробив ведення бізнесу простішим і швидшим. Зі стрімким розвитком глобальної тенденції покупок онлайн та електронної комерції призвело до змін ведення бізнесу людьми. Покупки в онлайн-магазинах економлять час, як покупців так і продавців, зменшуючи кількість запитів щодо наявності товару на складі, специфікацій, годин роботи або іншої інформації, яку можна легко знайти на сторінках компаній і продуктів.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» Керівник проекту: доцент, кандидат технічних наук, Моденов Юрій Борисович.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62226
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФКНТ_2023_122_Доболюк А.М.pdfДипломна робота магістра2.17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.