Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62233
Назва: 3Д модель за різними робочими процесами відповідно до стилізації
Автори: Пугач, Андрій Михайлович
Ключові слова: дипломна робота
3Д моделювання
3Д графіка
стилізована графіка
реалістичні моделі
Physically Based Rendering
Дата публікації: 31-гру-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Пугач А. М. 3Д модель за різними робочими процесами відповідно до стилізації. - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності «Комп’ютерні науки», «Інформаційні управляючі системи та технології». - Київ, 2023. – 92 с.
Короткий огляд (реферат): На сьогоднішній день 3D графіка і 3D моделювання є надзвичайно актуальними в індустрії розваг, дизайну, науки та інших галузях. Індустрія розробки відеоігор використовує передові технології 3D графіки для створення ігрових світів, де високоякісна графіка стала невід'ємною частиною ігрового досвіду. Популярні ігрові рушії, такі як Unreal Engine та Unity, надають розробникам інструменти для досягнення реалістичності та ефективності у створенні ігор. У кінематографі та анімації також надзвичайно важлива 3D графіка для створення захоплюючих фільмів та мультфільмів. Відомі фільми, такі як "Аватар" та "Зоряні війни", використовують передові технології 3D для створення неймовірних спецефектів та реалістичних образів персонажів. Дизайн і архітектура також не можуть обійтися без 3D моделювання. Воно допомагає створювати деталізовані візуалізації будівель та об'єктів, дозволяючи замовникам та дизайнерам краще розуміти та взаємодіяти з проектами. У медицині 3D моделювання використовується для створення точних моделей органів та тканин для навчання та діагностики. Навіть у сферах науки та досліджень 3D візуалізація допомагає науковцям краще розуміти та пояснювати складні концепції. Зазвичай це використовується в хімії, фізиці та інших областях. У дизайні продуктів, 3D моделювання дозволяє створювати віртуальні прототипи і визначати їх функціональність перед фізичним створенням. Не можна також оминути розвиток віртуальної реальності (VR) та розширеної реальності (AR), де 3D графіка використовується для створення інтерактивних досліджень, навчальних програм, рекреаційних ігор та інших застосунків. У графічному дизайні та маркетингу, стилізована 3D графіка використовується для створення привабливих рекламних матеріалів та брендового контенту. Загалом, 3D графіка і 3D моделювання мають величезний вплив на багато галузей і продовжують розвиватися, вносячи нові можливості та можливості для творчості та наукових досліджень. Проектування графіки та візуального вмісту для гри є важливою частиною процесу розробки гри. За словами видавців ігор, графіка гри є найважливішим аспектом в маркетингу гри. Графіка - це перше, що бачить гравець, і люди мають тенденцію притягати більше до графічно привабливих та вражаючих ігор. Багато сучасних розробників ігор витрачають багато часу і зусиль на вдосконалення вигляду своїх ігор. Важливо, щоб графічні дизайнери вибирали стиль графіки, який підтримує геймплей, вписується у сеттинг та де гра працює плавно на тій платформі, для якої вона призначена. Протягом історії відеоігор використовувалися різні методи візуалізації ігрового контенту. За допомогою цих технік дизайну розробники і художники досягли різних результатів у вигляді відеоігор. Ці різні візуальні дизайни відомі як графічні стилі, і це також презентаційний вміст світу гри, який видимий гравцю. Наприклад, порівняємо дві гри, які мають однаковий сетинг але різний графічний стиль – Deadlink та Ghostrunner Їх візуальний вигляд та загальна атмосфера відчутно відрізняються для гравця через їх характерно контрастні графічні стилі.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» Керівник проекту: доцент, кандидат технічних наук, Хoлявкіна Тетяна Вoлoдимирівна.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62233
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФКНТ_2023_122_Пугач А.М.pdfДипломна робота магістра4.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.