Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62308
Название: Побудова та експериментальне дослідження автоматичного вимірювача шорсткості злітно-посадкової смуги
Другие названия: Construction and experimental research of an automatic runway roughness meter
Авторы: Скрипець, А. В.
Краснов, В. М.
Сагідаєв, Ю. М.
Кіреєв, М. Е.
Смолич, Д. В.
Skrypets A.V., A. V.
Krasnov, V. M.
Sagidaev, Yu. M
Kireev, M. E.
Smolych, D. V.
Ключевые слова: автомобільна дорога
аеропорт
злітно-посадкова смуга
покриття
шорсткість
runway
road
airport
pavement
roughness
Дата публикации: 2013
Издательство: Національний транспортний університет
Библиографическое описание: Скрипець А. В. Побудова та експериментальне дослідження автоматичного вимірювача шорсткості злітно-посадкової смуги / А. В. Скрипець, В. М. Краснов, Ю. М. Сагідаєв, М. Е. Кіреєв, Д. В. Смолич // Автомобільні дороги і дорожнє будівництво. - 2013. - Вип. 89. - С. 208-220.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуті питання побудова та експериментальне дослідження автоматичного вимірювача шорсткості покриттів. При будівництві ключового елемента аеропорту – злітно-посадкової смуги (ЗПС) – важливе значення має дотримання норм вимірювання шорсткості за вимогами ІКАО. Загальне занепокоєння викликає рівень зчеплення між пневматиками повітряного судна (ПС) та поверхнею ЗПС у певних експлуатаційних умовах, таких як наявність на ЗПС снігу, сльоти, льоду або води, особливо при високих швидкостях ПС на етапах зльоту або посадки. Це занепокоєння посилюється щодо транспортних реактивних ПС, оскільки характеристика гальмування таких повітряних суден значною мірою залежить від зчеплення між пневматиками шасі ПС і поверхнею ЗПС; вони мають високі швидкості посадки і зльоту, і в деяких випадках довжина ЗПС, необхідна для посадки або зльоту, наближається до критичної. Крім того, за наявності бічного вітру в таких експлуатаційних умовах може бути погіршена шляхова керованість ПС.
The questions and the construction of an experimental study of automatic measuring roughness surfaces. During the construction of the key element of the airport - the runway - it is important to comply with the norms of measurement of roughness according to the requirements of the ICAO. A common concern is the level of adhesion between aircraft (aircraft) tires and the runway surface under certain operational conditions, such as the presence of snow, slush, ice or water on the runway, especially at high aircraft speeds during the take-off or landing phases. This concern is heightened for transport jet aircraft because the braking performance of such aircraft is largely dependent on the adhesion between the landing gear pneumatics and the runway surface; they have high landing and take-off speeds, and in some cases the runway length required for landing or take-off approaches critical. In addition, in the presence of a side wind in such operational conditions, the on-road controllability of the aircraft may be impaired.
Описание: 1. PIARC World Road Association Report of the Committee on Surface Characteristics. Proceeding of XVIII World Road Congress; Brussels, Belgium. 13–19 September 1987. 2. Guidi G., Russo M., Magrassi G., Bordoni M. A performance evaluation of triangulation based range sensors. Sensors. 2010;10:7192–7215. 3. Blateyron F. New 3D Parameters and Filtration Techniques for Surface Metrology. Proceeding of JSPE Annual Congress2006; Tokyo, Japan. 17–21 September 2006.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62308
Располагается в коллекциях:Наукові статті співробітників кафедри інфраструктури авіаційного транспорту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
adidb_2013_89_29.pdfстаття838.67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.