Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62353
Назва: Advanced New Free Route Airspace Relevant Points Assignment in Ukraine's Interfaces
Інші назви: Поліпшене визначення нових основних точок FRA у інтерфейсах України
Автори: Parkhomenko, Nadiia
Пархоменко, Надія Максимівна
Ключові слова: graduate work
дипломна робота
qualification work
кваліфікаційна робота
european airspace structure
структура європейського повітряного простору
ATFCM
EUROCONTROL
air flows
повітряні потоки
FRA
Дата публікації: гру-2023
Видавництво: National Aviation University
Бібліографічний опис: Parkhomenko N.M. Advanced New Free Route Airspace Relevant Points Assignment in Ukraine's Interfaces. - Thesis for a master degree in 272 "Air transport". - National Aviation University. - Kyiv, 2023. - 95p.
Короткий огляд (реферат): Air travel has become an important part of modern life around the world. As air traffic volumes continue to grow, an important factor of this development is the implementation of free airspace (FRA) measures aimed at improving flight routes, reducing fuel consumption, reducing ozone-depleting emissions. The implementation of FRA airspace offers potential opportunities for smooth air traffic, but is also accompanied by the development of specialised, functional and administrative challenges. This work aims to research, analyse and propose progressive responses to the challenges that are focussed within FRA, which will contribute to improved air traffic management and consistent FRA coordination in complex local environments. By overcoming these challenges, we can ensure safer, more productive and environmentally friendly air transport in this critical international region.
Авіаперельоти стали важливою частиною сучасної мобільності в усьому світі. Оскільки обсяги авіаперевезень продовжують зростати, важливим рушієм цього розвитку є виконання заходів з використанням повітряного простору вільних маршрутів (FRA), спрямованих на покращення маршрутів польотів, зменшення використання палива, скорочення викидів озоноруйнівних речовин. Впровадження FRA відкриває потенційні можливості для безперешкодного повітряного руху, але водночас супроводжується розвитком спеціалізованих, функціональних та адміністративних труднощів. Ця робота передбачає дослідження, аналіз та пропонування прогресивних відповідей на завдання, які зосереджені в межах FRA, що сприятиме покращенню управління повітряним рухом та послідовній координації FRA в складних місцевих умовах. Подолавши ці виклики, ми зможемо забезпечити безпечніші, продуктивніші та екологічніші повітряні перевезення в цьому критично важливому міжнародному регіоні.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи к.т.н., доцент кафедри аеронавігаційних систем Чинченко Юрій Володимирович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62353
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри аеронавігаційних систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФАЕТ_2023_272_ОПР_ПархоменкоНМ.pdf4.16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.