Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62478
Название: Удосконалення міжнародної маркетингової діяльності підприємства в умовах глобалізації (на прикладі ТОВ «Нова пошта»)
Авторы: Бульбук, Анастасія Ігорівна
Ключевые слова: маркетингова діяльність
підприємство
глобалізація
поштові послуги
міжнародна діяльність
міжнародний маркетинг
дипломна робота
Дата публикации: 27-дек-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Бульбук А.І. Удосконалення міжнародної маркетингової діяльності підприємства в умовах глобалізації (на прикладі ТОВ «Нова пошта»). - Кваліфікаційна (дипломна) робота випускника освітнього ступеня "магістр" за спеціальністю 075 "Маркетинг". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 104 с.
Краткий осмотр (реферат): На сьогоднішній день на багатьох міжнародних ринках послуг, а особливо у наданні поштових послуг склалася ситуація жорсткої конкурентної боротьби за споживача, в таких умовах маркетингова політика набуває особливого значення оскільки виконує функції навігатора в бурхливих водах сучасного бізнесу і одночасно каналом двостороннього зв’язку між компаніями та споживачами. Ринки поштових послуг стрімко розвиваються, споживчий попит має тенденції до змін, впроваджуються нові цифрові сервіси, змінюється соціальна, транспортно- логістична інфраструктура, що спонукає до пошуку сучасних підходів щодо управління маркетинговою діяльністю суб’єктів міжнародних ринків поштових послуг. Реальні передумови змін, що зумовлюють необхідність модернізації підходів до управління маркетингової діяльності, полягають також у пришвидшені змін зовнішньо-економічного середовища. Концентрування уваги компаній на споживчому попиті та моніторинг позицій конкурентів, гнучка адаптація до мінливих ринкових умов є необхідними умовами для досягнення самодостатності та його самофінансування в ринкових умовах.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62478
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Бульбук.pdfДипломна робота2.08 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.