Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62481
Title: Розробка та реалізація маркетингової стратегії підприємства
Authors: Мудрак, Маргарита Валеріївна
Keywords: маркетинг
стратегія
стратегічні напрямки розвитку
класифікація стратегій
маркетингова діяльність
конкурентоспроможність
інструменти маркетингу
дипломна робота
Issue Date: 25-Dec-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Мудрак М.В. Розробка та реалізація маркетингової стратегії підприємства. - Кваліфікаційна (дипломна) робота випускника освітнього ступеня "магістр" за спеціальністю 075 "Маркетинг". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 105 с.
Abstract: Неможливо недооцінити роль комплексного підходу до маркетингового планування у розвитку підприємства. У сучасних умовах, коли бізнес-середовище піддається постійним змінам і підприємства конкурують в умовах жорсткої конкуренції, а також можливих нестабільностей, комплексна стратегія маркетингу стає ключовою складовою для досягнення успіху та стійкості на ринку. Розробка стратегії маркетингу виступає як невід'ємний інструмент, що дозволяє підприємствам не лише адаптуватися до динаміки зовнішнього середовища, але й активно впливати на його формування. Цей процес включає в себе аналіз ринкових тенденцій, вивчення споживацьких уподобань, та визначення конкурентної переваги. Іншими словами, стратегія маркетингу допомагає підприємствам зрозуміти, як їхні продукти чи послуги можуть відповідати потребам клієнтів та виходити в лідери на ринку.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62481
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мудрак.pdfДипломна робота1.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.