Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62483
Назва: Маркетингові інструменти посилення конкурентоспроможності підприємства харчової промисловості
Автори: Літвиненко, Анастасія Олексіївна
Ключові слова: маркетинг
маркетингові інструменти
конкурентоспроможність
харчова промисловість
операційна діяльність
маркетингова діяльність
МХП
дипломна робота
Дата публікації: 25-гру-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Літвиненко А.О. Маркетингові інструменти посилення конкурентоспроможності підприємства харчової промисловості. - Кваліфікаційна (дипломна) робота випускника освітнього ступеня "магістр" за спеціальністю 075 "Маркетинг". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 111 с.
Короткий огляд (реферат): Дослідження маркетингових інструментів посилення конкурентоспроможності підприємства є важливим і своєчасним, оскільки воно покращує розуміння науковцями та практиками споживчого досвіду в цифровій економіці та багато в чому сприяє наявній літературі. По-перше, дане дослідження досліджує маркетинг у реальному житті в цифровій економіці та забезпечує портал ефективності маркетингу в цифровому світі. По-друге, сприяє дослідженню відповідного маркетингового комплексу для охоплення нових сегментів клієнтів. З розвитком технологій методи досягнення різко змінюються, і компанії, які не можуть розвиватися та адаптуватися до змін у технологіях, наражають себе на небезпеку. По-третє, воно є важливим, оскільки усуває прогалини в існуючих дослідженнях шляхом емпіричного вивчення впливу різних елементів моделі Маркетинг 4.0. Без чіткого розуміння тонкощів маркетингу 4.0 науковці та практики будуть обмежені у своїй здатності належним чином охопити та задовольнити очікування клієнтів у цифровому світі.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62483
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Літвиненко.pdfДипломна робота2.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.