Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62487
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВолик, Владислав Сергійович-
dc.date.accessioned2024-03-01T12:14:30Z-
dc.date.available2024-03-01T12:14:30Z-
dc.date.issued2023-12-26-
dc.identifier.citationВолик В.С. Оптимізація елементів стратегічного комплексу маркетингу підприємства. - Кваліфікаційна (дипломна) робота випускника освітнього ступеня "магістр" за спеціальністю 075 "Маркетинг". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 104 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62487-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractСвітова пандемія, військовий стан в Україні та як наслідок економічна та політична кризи, посилення конкурентної боротьби, яке викликано світовими тенденціями глобалізації, швидкого технічного та технологічного підйому, інтенсивного розвитку національних ринків ставлять перед суб’єктами господарювання нові завдання. За цих умовах постає необхідність переходу аграрних господарств на стратегії розвитку, що здатні максимально враховувати маркетингові принципи, тобто: системні, комплексні дослідження стану виробничо-господарської діяльності підприємств і ринкового середовища; формування та реалізація маркетингової програми дій, на всіх рівнях і етапах планування; спрямування діяльності всіх структурних підрозділів підприємства на здійснення послідовної товарної, комунікаційної, цінової та розподільчої політики, задоволення потреб існуючих і потенційних споживачів. Маркетингова діяльність на сільськогосподарському підприємстві сприяє ефективному дослідженню ринку сільськогосподарської продукції та допоможе визначити відношення потенційних споживачів до товару, їхні смаки та вподобання, поведінку при купівлі та основні мотиви, що спонукають до здійснення покупки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectаграрний ринокuk_UA
dc.subjectстратегіїuk_UA
dc.subjectмаркетинговий комплексuk_UA
dc.subjectдиференціаціяuk_UA
dc.subjectстратегічний маркетингuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleОптимізація елементів стратегічного комплексу маркетингу підприємстваuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Волик.pdfДипломна робота3.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.