Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62487
Название: Оптимізація елементів стратегічного комплексу маркетингу підприємства
Авторы: Волик, Владислав Сергійович
Ключевые слова: маркетинг
аграрний ринок
стратегії
маркетинговий комплекс
диференціація
стратегічний маркетинг
дипломна робота
Дата публикации: 26-дек-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Волик В.С. Оптимізація елементів стратегічного комплексу маркетингу підприємства. - Кваліфікаційна (дипломна) робота випускника освітнього ступеня "магістр" за спеціальністю 075 "Маркетинг". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 104 с.
Краткий осмотр (реферат): Світова пандемія, військовий стан в Україні та як наслідок економічна та політична кризи, посилення конкурентної боротьби, яке викликано світовими тенденціями глобалізації, швидкого технічного та технологічного підйому, інтенсивного розвитку національних ринків ставлять перед суб’єктами господарювання нові завдання. За цих умовах постає необхідність переходу аграрних господарств на стратегії розвитку, що здатні максимально враховувати маркетингові принципи, тобто: системні, комплексні дослідження стану виробничо-господарської діяльності підприємств і ринкового середовища; формування та реалізація маркетингової програми дій, на всіх рівнях і етапах планування; спрямування діяльності всіх структурних підрозділів підприємства на здійснення послідовної товарної, комунікаційної, цінової та розподільчої політики, задоволення потреб існуючих і потенційних споживачів. Маркетингова діяльність на сільськогосподарському підприємстві сприяє ефективному дослідженню ринку сільськогосподарської продукції та допоможе визначити відношення потенційних споживачів до товару, їхні смаки та вподобання, поведінку при купівлі та основні мотиви, що спонукають до здійснення покупки.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62487
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Волик.pdfДипломна робота3.22 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.