Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62498
Title: Формування міжнародної маркетингової політики підприємства
Authors: Поляков, Денис Ігорович
Keywords: маркетинг
міжнародний маркетинг
стратегія
міжнародне середовище
послуги
канали комунікації
маркетингова політика
дипломна робота
Issue Date: 27-Dec-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Поляков Д.І. Формування міжнародної маркетингової політики підприємства. - Кваліфікаційна (дипломна) робота випускника освітнього ступеня "магістр" за спеціальністю 075 "Маркетинг". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 112 с.
Abstract: Формування міжнародної маркетингової політики підприємства є актуальною темою в сучасних умовах, оскільки все більше компаній прагнуть розширити свій бізнес на міжнародні ринки. Актуальність цієї теми обумовлена факторами, як глобалізація, тому як саме процеси глобалізації призвели до того, що світовий ринок став більш відкритим і доступним для компаній з різних країн. Це створює нові можливості для компаній, які хочуть розширити свій бізнес на міжнародні ринки. Розвиток технологій таких як Інтсрнет і міжнародна доставка, значно полегшив компаніям вихід на міжнародні ринки. Зростання конкуренції на внутрішніх ринках змушує компанії шукати нові можливості для зростання. Розширення бізнесу на міжнародні ринки є одним із способів для компаній конкурувати з іншими компаніями.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62498
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Поляков.pdfДипломна робота26.77 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.