Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62498
Назва: Формування міжнародної маркетингової політики підприємства
Автори: Поляков, Денис Ігорович
Ключові слова: маркетинг
міжнародний маркетинг
стратегія
міжнародне середовище
послуги
канали комунікації
маркетингова політика
дипломна робота
Дата публікації: 27-гру-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Поляков Д.І. Формування міжнародної маркетингової політики підприємства. - Кваліфікаційна (дипломна) робота випускника освітнього ступеня "магістр" за спеціальністю 075 "Маркетинг". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 112 с.
Короткий огляд (реферат): Формування міжнародної маркетингової політики підприємства є актуальною темою в сучасних умовах, оскільки все більше компаній прагнуть розширити свій бізнес на міжнародні ринки. Актуальність цієї теми обумовлена факторами, як глобалізація, тому як саме процеси глобалізації призвели до того, що світовий ринок став більш відкритим і доступним для компаній з різних країн. Це створює нові можливості для компаній, які хочуть розширити свій бізнес на міжнародні ринки. Розвиток технологій таких як Інтсрнет і міжнародна доставка, значно полегшив компаніям вихід на міжнародні ринки. Зростання конкуренції на внутрішніх ринках змушує компанії шукати нові можливості для зростання. Розширення бізнесу на міжнародні ринки є одним із способів для компаній конкурувати з іншими компаніями.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62498
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Поляков.pdfДипломна робота26.77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.