Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62840
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШептуха, Олена Михайлівна-
dc.date.accessioned2024-03-22T08:06:36Z-
dc.date.available2024-03-22T08:06:36Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationШептуха О. М. Основні принципи ремаркетингу у Facebook / Матеріали XIII Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Фінанси, облік та оподаткування: теорія і практика». – К.: НАУ, 2023. – С.83-84.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62840-
dc.description1. Ремаркетинг у соціальних мережах Facebook та Instagram - як не втрачати потенційних клієнтів. URL: https://intent-solutions.com/blog/what-is remarketing (дата звернення 15.11.2023 р.) 2. Ремаркетинг у Facebook: як він працює та чому це важливо для вашого бізнесу. URL: https://www.0312.ua/news/3674241/remarketing-u-facebook-ak vin-pracue-ta-comu-ce-vazlivo-dla-vasogo-biznesu (датаuk_UA
dc.description.abstractРемаркетинг в інтернет-маркетингу визначається як стратегія, спрямована на залучення користувачів, які вже взаємодіяли з брендом або веб-сайтомкомпанії. Цей підхід стає все більш важливим у сучасному бізнес-середовищі, де конкуренція в інтернеті зростає, а увага споживачів є обмеженим ресурсом [1]. Ремаркетинг може приймати різні форми, включаючи рекламу в соціальних мережах, динамічні рекламні оголошення, електронні листи та інші способи залучення аудиторії. Важливо вибрати стратегію, яка найкращим чином відповідає маркетинговим цілям та специфіці бізнесу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectремаркетингuk_UA
dc.subjectFacebookuk_UA
dc.subjectретаргетинuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectсоціальна мережаuk_UA
dc.titleОсновні принципи ремаркетингу у Facebookuk_UA
Appears in Collections:Тези конференцій кафедри фінансів, обліку та оподаткування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
83 Шептуха.pdfТези1.37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.