Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62840
Название: Основні принципи ремаркетингу у Facebook
Авторы: Шептуха, Олена Михайлівна
Ключевые слова: інтернет-маркетинг
ремаркетинг
Facebook
ретаргетин
реклама
соціальна мережа
Дата публикации: 2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Шептуха О. М. Основні принципи ремаркетингу у Facebook / Матеріали XIII Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Фінанси, облік та оподаткування: теорія і практика». – К.: НАУ, 2023. – С.83-84.
Краткий осмотр (реферат): Ремаркетинг в інтернет-маркетингу визначається як стратегія, спрямована на залучення користувачів, які вже взаємодіяли з брендом або веб-сайтомкомпанії. Цей підхід стає все більш важливим у сучасному бізнес-середовищі, де конкуренція в інтернеті зростає, а увага споживачів є обмеженим ресурсом [1]. Ремаркетинг може приймати різні форми, включаючи рекламу в соціальних мережах, динамічні рекламні оголошення, електронні листи та інші способи залучення аудиторії. Важливо вибрати стратегію, яка найкращим чином відповідає маркетинговим цілям та специфіці бізнесу.
Описание: 1. Ремаркетинг у соціальних мережах Facebook та Instagram - як не втрачати потенційних клієнтів. URL: https://intent-solutions.com/blog/what-is remarketing (дата звернення 15.11.2023 р.) 2. Ремаркетинг у Facebook: як він працює та чому це важливо для вашого бізнесу. URL: https://www.0312.ua/news/3674241/remarketing-u-facebook-ak vin-pracue-ta-comu-ce-vazlivo-dla-vasogo-biznesu (дата
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62840
Располагается в коллекциях:Тези конференцій кафедри фінансів, обліку та оподаткування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
83 Шептуха.pdfТези1.37 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.