Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63055
Название: Застосування нейромаркетингових рішень в дослідженнях поведінки споживачів
Другие названия: Application of neuromarketing solutions in consumer behavior research
Авторы: Грабар, Д. Е.
Hrabar, D.
Ключевые слова: маркетинг
інновації
витрати
маркетингові стратегії
marketing
innovations
costs
marketing strategies
Дата публикации: апр-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Грабар Д. Е. Застосування нейромаркетингових рішень в дослідженнях поведінки споживачів // Матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Cучасні підходи до креативного управління економічними процесами». 13-14 квітня 2023 р. - К.: НАУ, 2023. - с. 58-59
Краткий осмотр (реферат): Колись Пітер Друкер, "батько" бізнес-консалтингу, зробив дуже глибоку заяву: "Оскільки метою бізнесу є розвиток клієнта, компанія має дві, і тільки дві, основні функції: маркетинг та інновації. Результати досягаються завдяки маркетингу та інноваціям; всі інші види діяльності є витратами. Хороша і відмінна частина фірми - це її маркетинг". Інновації в маркетингу є дуже важливими, оскільки сфера маркетингу постійно розвивається.
Once Peter Drucker, the "father" of business consulting, made a very deep statement: "Since the purpose of business is to develop the client, the company has two, and only two, main functions: marketing and innovation. Results are achieved through marketing and innovation; all other activities are expenses. Good and excellent part of the firm is its marketing." Innovation in marketing is very important, because the field of marketing is constantly evolving.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63055
Располагается в коллекциях:Збірники матеріалів конференцій кафедри економіки повітряного транспорту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Грабар Д. Е.pdfТези5.38 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.