Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63283
Назва: Моделі оцінки та аналізу ефективності бізнес-процесів продуктової компанії
Автори: Чернова, Н.
Гузь, О.
Момотков, І.
Волкодав, В.
Ключові слова: бізнес-процес
управління
алгоритм
модель
виробнича функція
Дата публікації: бер-2024
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Чернова Н., Гузь О., Момотков І., Волкодав В. Моделі оцінки та аналізу ефективності бізнес-процесів продуктової компанії // Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології». 5-6 бер. 2024. К.: НАУ, 2024. с.79-84
Короткий огляд (реферат): В роботі запропоновано алгоритм оцінки та аналізу ефективності бізнеспроцесів продуктової компанії, який містить наступні основні етапи: оцінка кількісних параметрів бізнес-процесу; побудова моделі залежності результатів бізнес-процесу від ресурсних показників; оцінка показників ефективності управління бізнес-процесом; оцінка синергетичного ефекту від реалізації дочірніх бізнес-процесів. Алгоритм апробовано на вихідних даних продуктової компанії на прикладі групи базових бізнес-процесів, для кожного з яких визначено ієрархію дочірніх процесів. Запропонований алгоритм є досить універсальним та може використовуватися як складова частина системи стратегічного управління продуктової компанії.
Опис: Список використаних джерел 1. Орловський Д. Л. Бізнес-процеси підприємства: моделювання, аналіз, удосконалення : навч. посіб.: у 2-х ч. Ч. 1 : Моделювання бізнес-процесів: методи та засоби. Харків : НТУ «ХПІ», 2018. 36 с. 2. Моделювання та реінжиніринг бізнес-процесів / С.В. Козир, В.В. Слєсарєв, С.А. Ус, Т.В. Хом’як. Дніпро: НТУ «ДП», 2022. 163 с. 3. Інформаційні технології та моделювання бізнес-процесів. Навч. посіб./ О. М. Томашевський, Г. Г. Цегелик, М. Б. Вітер, В. І. Дудук. К.: «Видавництво «Центр учбової літератури», 2012. 296 с. 4. Porter M. E., Millar V. E. How Information Gives You Competitive Advantage. Harvard Business Review, July–August 1985. P. 149–160. 5. Hammer M., Champy J. Reengineering the corporation: a manifesto for business revolution. New York : Harper Business Essentials, 2003. 257 p. 6. Тендюк А.О., Стрижеус Л.В., Бондарович Ю.Ю. Mетодичні підходи до оцінки бізнес-процесів. Економічні науки. Серія "Регіональна економіка". 2022. № 19(75). DOI: 10.36910/2707-6296-2022-19(75)-29 7. Карінцева, О. І., Харченко М.О., Пономарьова Г.С. Підвищення ефективності бізнес-процесів на виробничому підприємстві. Механізм регулювання економіки. 2020. № 4. С. 58-69. DOI: 10.21272/mer.2020.90.04 8. Тігарєва В.А., Станкевич І.В. Аналіз існуючих підходів та методів оцінювання бізнес-процесів підприємств та організацій. Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. 2016. №3(98). Ч. 1. –С. 113–122. 9. Ковальчук А.І., Вергун Т.М. Організаційні засади аналізу бізнеспроцесів. Ефективна економіка. 2023. № 12. DOI: 10.32702/2307-2105.2023.12.9 10. Плюта В. Сравнительный многомерный анализ в эконометрическом моделировании. М.: Финансы и статистика, 1989. 175 с. 11. Економетрика : навчальний посібник./ Л. С. Гур'янова, Т. С. Клебанова, О. А. Сергієнко та ін. Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015. 400 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63283
Розташовується у зібраннях:V Міжнародна науково-практична конференція «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології» 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
79-84.pdfТези540.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.