Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63792
Назва: Вплив вітру на пілотування безпілотними літальними апаратами
Інші назви: Wind influence on piloting unmanned aerial vehicles
Автори: Ткачук, Дар`я Олександрівна
Tkachuk, Daria Oleksandrivna
Крижанівська, Марина Володимирівна
Kryzhanivska, Maryna Volodymyrivna
Ключові слова: вітер
wind
погодні умови
weather conditions
аеродинамічні характеристики
aerodynamic characteristics
обледеніння
icing
видимість
visibility
рельєф, повітря, підвітряний ротор
terrain
повітря
air
підвітряний ротор
leeward rotor
Дата публікації: кві-2024
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Ткачук Д., Крижанівська М. Вплив вітру на пілотування безпілотними літальними апаратами//Політ. Сучасні проблеми науки: тези доповідей XXIV Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих вчених. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2024.
Короткий огляд (реферат): Дослідження показують, що сильний вітер може значно впливати на поведінку та стабільність БПЛА, змінюючи їхню траєкторію та швидкість. Ефективне управління БПЛА в умовах вітру вимагає розробки адаптивних алгоритмів навігації та автопілоту для компенсації впливу вітру на польотний процес.
Studies show that strong winds can significantly affect the behavior and stability of UAVs, changing their trajectory and speed. Effective UAV control in windy conditions requires the development of adaptive navigation algorithms and an autopilot to compensate for the impact of wind on the flight process.
Опис: 1. Ostroumov I.V., Ivashchuk O. Risk of mid-air collision estimation using minimum spanning tree of air traffic graph. Paper presented at the CEUR Workshop Proceedings of the 2st International Workshop on Computational & Information Technologies for Risk-Informed Systems CITRisk-2021. 2022. № 3101. P. 322-334. 2. Ostroumov I.V., Kuzmenko N.S. Risk Assessment of Mid-air Collision Based on Positioning Performance by Navigational Aids. 2020 IEEE 6th International Conference on Methods and Systems of Navigation and Motion Control (MSNMC). 2020. P. 34-37. https://doi.org/10.1109/MSNMC50359.2020.9255506. 3. Ostroumov I.V., Kuzmenko N.S., Kyzymchuk O. Estimation of Geodetic Altitude from Barometric One with Actual Meteorological Aerodrome Report Data. 2022 12th International Conference on Advanced Computer Information Technologies (ACIT). 2022. P. 375-378. https://doi.org/10.1109/ACIT54803.2022.9913147. 4. Харченко В.П., Остроумов I.В. Авіоніка. Київ: НАУ, 2013. 281c. ISBN: 978-966-598-573-0. 5. Теорія і практика застосування безпілотних літальних апаратів (дронів). UA Dynamics. 2022. 127 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63792
Розташовується у зібраннях:Політ.Аеронавігація

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ткачук_Д_О.pdf207.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.