Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63940
Название: Прийняття ефективних рішень як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства
Другие названия: Making effective decisions as a factor in increasing the competitiveness of the enterprise
Авторы: Білявський, Валентин Миколайович
Biliavskyi, Valentyn Mikolayevich
Ключевые слова: підвищення ефективності
управлінські рішення
топ-менеджмент
інформаційні ресурси
increasing efficiency
management decisions
top management
information resources
Дата публикации: 16-мая-2024
Издательство: Полтавський державний аграрний університет
Библиографическое описание: Білявський В.М. Прийняття ефективних рішень як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства // Менеджмент ХХІ століття : глобалізаційні виклики : VIІІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 16 травня 2024 р. Полтава : Полтавський державний аграрний університет, 2024. С. 219–221.
Краткий осмотр (реферат): В сучасних умовах господарювання підприємства, як відкриті системи взаємодіють із зовнішнім середовищем, зазнаючи значного впливу як позитивних, так і негативних факторів. Якісні управлінські рішення сприяють досягненню поставлених цілей та забезпечують укріплення внутрішніх можливостей підприємства, і як наслідок, здобуття і утримання стійких позицій на ринку.
In modern conditions of enterprise management, how open systems interact with the external environment, being significantly influenced by both positive and negative factors. High-quality management solutions contribute to the achievement of the set goals and ensure the strengthening of the internal capabilities of the enterprise, and as a result, the acquisition and maintenance of stable positions in the market.
Описание: 1. Білявський В.М. Оптимізація процесу управління як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економіка». 2021. Вип. 42. С. 30–38. 2. Biliavska, Yu., Mykytenko, N., Romat, Ye., & Biliavskyi, V. (2023). Category management: Industry vs trade. Scientific Horizons, 26 (1), 129–150. 3. Biliavska, Y., Romat, Y., Biliavskyi, V., Sydorenko, O., & Ostapenko, T. (2024). Diagnosing category management in a pharmacy retail chain. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1 (13 (127), 22–32.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63940
Располагается в коллекциях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Збірник Білявський-219-221.pdfТези, подані у видавництво248.64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.