Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64296
Назва: Маркетинговий прогноз розвитку туризму в Україні
Автори: Білобловська, Юлія Володимирівна
Ключові слова: дипломна робота
туризм
маркетинговий прогноз
розвиток туризму
перспективи туризму
Україна
Дата публікації: чер-2024
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Білобловська Ю.В. Маркетинговий прогноз розвитку туризму в Україні. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Туризм і рекреація". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2024. - 61 с.
Короткий огляд (реферат): У дипломній роботі представлено розробку маркетингового прогнозу туризму в Україні, проаналізовано нетто та брутто інтенсивність туристичних потоків України та запропоновано новітні моделі маркетингу в туристичній галузі України. Визначено роль та значення брендингу для розвитку туризму в умовах війни та повоєнного відновлення, зокрема проаналізувати ефективність бренду "Будь сміливим як Україна". Спрогнозовано вплив маркетингу на зміну попиту в туристичній галузі України та розроблено пропозиції щодо застосування новітніх моделей маркетингу для підвищення ефективності діяльності підприємств галузі.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: к. економ. н., доц. Беркова Оксана Анатоліївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64296
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Бакалавр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФМВ_2024_242_Б_Білобловська.pdf1.19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.