Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64302
Название: Програмні та фізичні засоби виявлення конфліктів траєкторій руху повітряних суден
Авторы: Козьмін, Євгеній Вікторович
Ключевые слова: кваліфікаційна робота
програмний модуль
ефективність використання літаків
управління повітряним рухом
траекторія руху повітряних суден
конфлікт траєкторій руху повітряних суден
Дата публикации: дек-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Здавалося б, небеса – нескінченний простір вільності, але зі зростанням обсягів повітряного руху стає важливим завданням забезпечення безпеки та координації руху повітряних суден. Сучасна авіаційна система стикається з викликами, пов'язаними з технічними новаціями та різноманітністю аерокосмічних платформ. В авіації використовуються різноманітні системи для забезпечення безпеки, навігації, комунікації та інших аспектів польоту. Авіоніка (Avionics). Представляє собою електронні системи на борту літака, включаючи системи навігації, комунікації, контролю польоту та вимірювальні прилади. Система управління польотом (Flight Control System). Керує керуванням повітряним судном, включаючи автопілот, системи стабілізації та системи аварійного управління. Система навігації (Navigation System). Забезпечує точне визначення місцезнаходження літака в просторі, використовуючи супутникові системи, радіолокацію та інші технології. Система управління двигуном (Engine Control System). Моніторить та керує роботою літакових двигунів для забезпечення оптимальної ефективності та безпеки. Система термоконтролю (Thermal Management System). Контролює та регулює температуру різних систем та компонентів літака для запобігання перегріву чи недостатнього охолодження. Система аварійного сповіщення (Emergency Locator Transmitter – ELT). Автоматично виводить сигнал аварійного сповіщення у випадку аварії, допомагаючи рятувальним службам визначити місцезнаходження літака. Система термовізійного спостереження (Forward Looking Infrared – FLIR). Дозволяє пілотам бачити теплове випромінювання об'єктів, що полегшує виявлення та уникнення небезпеки. Система контролю обтікання (Anti-Ice System). Забезпечує захист від обмерзання або накипу на критичних частинах поверхні літака. Цей кваліфікаційний проект націлений на вивчення та розвиток систем виявлення конфліктів траєкторій руху повітряних суден, щоб відповісти на розмаїття сучасних викликів авіаційного простору. Зростання авіаційної діяльності, впровадження безпілотних літальних апаратів та розвиток розширених систем управління повітряним рухом вимагають нових, високоефективних рішень для забезпечення безпеки та надійності. Авіація, як важливий елемент сучасного світового транспорту, потребує не лише технологічних, але й програмних засобів для виявлення та управління конфліктами траєкторій. Дослідження, яке впроваджується у цьому проекті, спрямоване на розуміння складних взаємодій у повітряному просторі та створення ефективних засобів для протидії можливим конфліктам. Проект орієнтований на створення автоматизованих систем управління повітряним рухом, які базуються на аналізі та передбаченні траекторій руху повітряних суден. Велика увага приділяється точності та швидкості виявлення конфліктів, щоб забезпечити ефективне управління та надійність авіаційних процесів.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: Кучеров Д.П.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64302
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОПП Системне програмування (ОС магістр)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФКНТ_2023_123м_Козьмін_ЄВ.docx.pdf7.56 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.