Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64613
Название: Сучасні тенденції розвитку світового ринку франчайзингових послуг
Авторы: Дика, Анастасія Іванівна
Ключевые слова: дипломна робота
франчайзинг
франчайзингові компанії
міжнародний бізнес
франчайзер
франчайзі
Дата публикации: июн-2024
Издательство: Національний авіаційний унверситет
Библиографическое описание: Дика А.І. Сучасні тенденції розвитку світового ринку франчайзингових послуг. - Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності "Міжнародні економічні відносини". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2024. - 100 с.
Краткий осмотр (реферат): Удосконалення економічної системи у сучасних ринкових умовах передбачає розвиток великих підприємств та формування потужного сегменту малого бізнесу, що є запорукою стабільності та благополуччя регіонів та всієї держави. Одним із найбільш успішних способів розвитку суб'єктів великого та малого бізнесу, а також їхньої ефективної співпраці є франчайзинг. Франчайзинг являє собою форму ділового співробітництва, що полягає у наданні на договірній основі великою компанією франшизи підприємцю на виробництво продукції чи послуги під власною торговою маркою. Актуальність реалізації інвестиційних франчайзингових проектів зумовлена високою часткою банкрутств компаній, що вперше відкрилися, і необхідністю гармонійного розвитку малого і великого бізнесу, здатного зміцнити економічне становище країни. Активному розвитку франчайзингової моделі організації бізнесу сприяють такі фактори, як удосконалення правових аспектів взаємодії франчайзера та франчайзі, розвиток фінансових інструментів реалізації франчайз-проектів, розширення торгових площ, розвиток франчайзингу в регіонах, активне використання конверсійного франчайзингу та інші фактори. При цьому франчайзинг є одним із найбільш популярних та поширених способів розвитку бізнесу в різних галузях економіки. У сфері послуг франчайзинг стає все більш популярним, оскільки він може надати малому бізнесу доступ до відомого бренду та успішної бізнес-моделі. Однак, поряд із перевагами, франчайзинг також має свої проблеми, які необхідно враховувати для успішного розвитку бізнесу.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня "Бакалавр", галузь знань: 29 Міжнародні відносини, спеціальність 292 "Міжнародні економічні відносини", освітньо-професійна програма "Міжнародні економічні відносини". Керівник проекту: доктор економічних наук, професор Корж Марина Володимирівна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64613
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФМВ_292_2024_Дика_АІ.pdfДипломна робота1.75 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.