Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64643
Назва: Фінансові механізми діяльності рекламних агентств
Автори: Вінідиктова, Любов Сергіївна
Ключові слова: дипломна робота
діяльність
активи
пасиви
кошти
рекламні агенства
Дата публікації: чер-2024
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Вінідиктова Л.С. Фінансові механізми діяльності рекламних агентств – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності 071 «Облік і оподаткування». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. – 54 с.
Короткий огляд (реферат): Фінанси відіграють ключову роль у розвитку підприємств усіх галузей економіки, включаючи реальний сектор економіки і рекламні підприємства. Однак спосіб, яким фінансові відносини реалізуються в цих секторах, може відрізнятися. В реальному секторі економіки фінанси підпорядковується вимогам виробничої і збутової діяльності, оскільки його основна мета - підвищення обсягів продажів продукції чи послуг. Виробничий процес, розробка продукції, управління ланцюгом постачання, ціноутворення і збут - всі ці аспекти пов'язані з маркетингом і мають велике значення для успіху підприємства. У рекламних підприємствах маркетинг є основною діяльністю. Їхні основні функції включають розробку рекламних кампаній, планування медіастратегій, брендування і комунікації з клієнтами. Оскільки їх головна задача - просування продуктів або послуг клієнтів, маркетинг є центральною діяльністю для їхнього успіху. Фінанси і маркетинг відіграють важливу роль у всіх сферах економіки, проте їх фокус і спрямованість можуть варіюватися в залежності від типу підприємства та його основних цілей. Постійне зростання витрат на маркетинг є типовим явищем для підприємств рекламної галузі в Україні, особливо в умовах зростання конкуренції та розвитку цифрових технологій. Однак це вимагає уважного планування, раціоналізації та оцінки ефективності витрат. Підприємства мають ретельно аналізувати витрати на маркетинг, оцінювати їх ефективність, вимірювати ROI (повернення інвестицій) для різних маркетингових кампаній та каналів. Важливо порівнювати витрати на маркетинг з отриманими доходами, що дозволяє визначити ефективність рекламних витрат і виявити можливість їх оптимізації. Проведення аналізу економічної ефективності рекламних заходів дозволяє визначити, які з них принесли найбільший прибуток в порівнянні з витратами. Використання сучасних аналітичних і технологічних інструментів дозволяє підприємствам рекламної галузі більш точно визначити ефективність рекламних кампаній і оптимізувати витрати. Враховуючи результати аналізу ефективності витрат, підприємства можуть розробляти фінансові стратегії зростання, спрямовані на підвищення ефективності маркетингових заходів та збільшення доходів. Отже, раціоналізація витрат на маркетинг та оцінка фінансової ефективності є ключовими аспектами успішної діяльності підприємств рекламної галузі в Україні.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня «Магістр», галузь знань:07 Управління та адміністрування, спеціальність 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», освітньо-професійна програма ««Фінанси і кредит». Керівник проекту: - кандидат економічних наук, доцент к.е.н., доцент Олена Жам
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64643
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри фінансів, обліку та оподаткування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_Вінідиктова.pdfДипломна робота619.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.