Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/22264
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКасьянов, В.О.-
dc.contributor.authorГуз, Ю.Т.-
dc.contributor.authorПрохоренко, І.В.-
dc.date.accessioned2016-09-06T12:02:21Z-
dc.date.available2016-09-06T12:02:21Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.issn2073-4751-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/22264-
dc.descriptionПроблеми інформатизації та управління: Збірник наукових праць: Випуск 2/26 – К.:НАУ, 2016. – С63-67.uk_UA
dc.description.abstractНаведено алгоритм використання методів і технологій суб'єктивного аналізу в навчальному процесі Вищого навчального закладу, використання якого надасть можливості підвищити оцінку якості навчанняuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНАУuk_UA
dc.relation.ispartofseries2(26);-
dc.subjectентропійний принцип, навчальний процес, суб’єктивний аналізuk_UA
dc.titleВикористання ентропійного принципу оптимальності в оцінці теорії навчального процесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові статті кафедри автоматизації та енергоменеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Касьянов_Гуз_Прохоренко_0.PDFСтаття513.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.