Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/22264
Название: Використання ентропійного принципу оптимальності в оцінці теорії навчального процесу
Авторы: Касьянов, В.О.
Гуз, Ю.Т.
Прохоренко, І.В.
Ключевые слова: ентропійний принцип, навчальний процес, суб’єктивний аналіз
Дата публикации: 2009
Издательство: НАУ
Серия/номер: 2(26);
Краткий осмотр (реферат): Наведено алгоритм використання методів і технологій суб'єктивного аналізу в навчальному процесі Вищого навчального закладу, використання якого надасть можливості підвищити оцінку якості навчання
Описание: Проблеми інформатизації та управління: Збірник наукових праць: Випуск 2/26 – К.:НАУ, 2016. – С63-67.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/22264
ISSN: 2073-4751
Располагается в коллекциях:Наукові статті кафедри автоматизації та енергоменеджменту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Касьянов_Гуз_Прохоренко_0.PDFСтаття513.78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.