Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/22264
Назва: Використання ентропійного принципу оптимальності в оцінці теорії навчального процесу
Автори: Касьянов, В.О.
Гуз, Ю.Т.
Прохоренко, І.В.
Ключові слова: ентропійний принцип, навчальний процес, суб’єктивний аналіз
Дата публікації: 2009
Видавництво: НАУ
Серія/номер: 2(26);
Короткий огляд (реферат): Наведено алгоритм використання методів і технологій суб'єктивного аналізу в навчальному процесі Вищого навчального закладу, використання якого надасть можливості підвищити оцінку якості навчання
Опис: Проблеми інформатизації та управління: Збірник наукових праць: Випуск 2/26 – К.:НАУ, 2016. – С63-67.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/22264
ISSN: 2073-4751
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри автоматизації та енергоменеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Касьянов_Гуз_Прохоренко_0.PDFСтаття513.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.