Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24613
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСвентицька, Валентина Андріївна-
dc.contributor.authorСвентитская, Валентина Андреевна-
dc.contributor.authorSventytska, Valentyna-
dc.contributor.authorМуранов, Андрій Сергійович-
dc.contributor.authorМуранов, Андрей Сергеевич-
dc.contributor.authorMuranov, Andriy-
dc.date.accessioned2017-02-06T19:50:38Z-
dc.date.available2017-02-06T19:50:38Z-
dc.date.issued2016-11-17-
dc.identifier.citationМетоди систематизації знань із фізики на основі використання математичного апарату диференціального числення / В. А. Свентицька, А. С. Муранов // Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад : Матер. ІІ Всеукр. наук. практ. конф., 25 трав. 2015 р., м. Київ : зб. матер. конф. / наук. ред. Н. П. Муранова. – К. : НАУ, 2016. – С. 209–213.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24613-
dc.description.abstractУ статті розглянуто роль математичної підготовки для узагальнення знань із фізики слухачів підготовчих курсів, як один із важливих чинників реалізації принципу наступності навчання фізики на суміжних сходинках освітньої системи.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассмотрена роль математической подготовки для обобщения знаний по физике слушателей подготовительных курсов, как один из важных факторов реализации принципа преемственности обучения физике на смежных ступенях образовательной системы.uk_UA
dc.description.abstractThe article describes the role of mathematical training in the generalization of knowledge of physics of pre-university training students. It is considered as one of the most important factors of the principle of continuity in teaching physics at the adjacent stages of the education system.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університет, м. Київ, Українаuk_UA
dc.subjectПринцип наступності навчання фізики, інтегральне числення, узагальнення фізичних знань.uk_UA
dc.subjectПринцип преемственности обучения физике, интегральное исчисление, обобщение физических знаний.uk_UA
dc.subjectPrinciple of continuity in teaching physics, integral calculus, generalization of knowledge of physics.uk_UA
dc.titleМетоди систематизації знань із фізики на основі використання математичного апарату диференціального численняuk_UA
dc.title.alternativeМетоды систематизации знаний по физике на основе использования математического аппарата дифференциального исчисленияuk_UA
dc.title.alternativeMethods for Systematizing Knowledge of Physics with the Use of Differential Calculus Toolsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.lbcЧ 448.оя431+Ч420я431-
dc.subject.udc373.57:372.853(045)-
dc.specialityОсвіта, природничі науки (фізика)uk_UA
dc.specialityОбразование, естественные науки (физика)uk_UA
dc.specialityEducation, Science (Physics)uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.