Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24613
Назва: Методи систематизації знань із фізики на основі використання математичного апарату диференціального числення
Інші назви: Методы систематизации знаний по физике на основе использования математического аппарата дифференциального исчисления
Methods for Systematizing Knowledge of Physics with the Use of Differential Calculus Tools
Автори: Свентицька, Валентина Андріївна
Свентитская, Валентина Андреевна
Sventytska, Valentyna
Муранов, Андрій Сергійович
Муранов, Андрей Сергеевич
Muranov, Andriy
Ключові слова: Принцип наступності навчання фізики, інтегральне числення, узагальнення фізичних знань.
Принцип преемственности обучения физике, интегральное исчисление, обобщение физических знаний.
Principle of continuity in teaching physics, integral calculus, generalization of knowledge of physics.
Дата публікації: 17-лис-2016
Видавництво: Національний авіаційний університет, м. Київ, Україна
Бібліографічний опис: Методи систематизації знань із фізики на основі використання математичного апарату диференціального числення / В. А. Свентицька, А. С. Муранов // Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад : Матер. ІІ Всеукр. наук. практ. конф., 25 трав. 2015 р., м. Київ : зб. матер. конф. / наук. ред. Н. П. Муранова. – К. : НАУ, 2016. – С. 209–213.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто роль математичної підготовки для узагальнення знань із фізики слухачів підготовчих курсів, як один із важливих чинників реалізації принципу наступності навчання фізики на суміжних сходинках освітньої системи.
В статье рассмотрена роль математической подготовки для обобщения знаний по физике слушателей подготовительных курсов, как один из важных факторов реализации принципа преемственности обучения физике на смежных ступенях образовательной системы.
The article describes the role of mathematical training in the generalization of knowledge of physics of pre-university training students. It is considered as one of the most important factors of the principle of continuity in teaching physics at the adjacent stages of the education system.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24613
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.