Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38140
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Першукова, Оксана Олексіївна | - |
dc.contributor.author | Першукова, Оксана Алексеевна | - |
dc.contributor.author | Pershukova, Oksana Oleksiivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-03-18T10:57:02Z | - |
dc.date.available | 2019-03-18T10:57:02Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Першукова О.О. Аналіз моделей багатомовної освіти школярів у країнах Західної Європи // Science and Education a NewDimension. Pedagogy and Psychology, VI (66), Issue: 162, 2018, Maj. P. 41-45. (Hungary). | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2308-5258 | - |
dc.identifier.issn | 2308-1996 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38140 | - |
dc.description.abstract | В статті на основі матеріалів міжнародних організацій та праць європейських дослідників проведено аналіз моделей багатомовної освіти в країнах Західної Європи на рівні середньої школи. Окремої уваги надано сутнісним характеристикам багатомовної освіти як педагогічного феномену та визначено критерії успішності існуючих нині моделей | uk_UA |
dc.description.abstract | The article analyzes the models of plurilingual education in the Western European countries at the level of the secondary school on the basis of the materials of international organizations and European researchers' papers. Particular attention is given to the essential characteristics of multilingual education as a pedagogical phenomenon and the criteria for success of existing models are defined | uk_UA |
dc.description.abstract | В статье на основании материалов международных организаций и работ европейских исследователей проведено анализ моделей многоязычного образования в странах Западной Европы на уровне средней школы. Отдельное внимание уделено сущностным характеристикам многоязычного образования школьников как педагогического феномена и определены критерии успешности существующих ныне моделей | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | багатомовність особистості | uk_UA |
dc.subject | багатомовна освіта школярів | uk_UA |
dc.subject | моделі багатомовної освіти | uk_UA |
dc.subject | критерії успішності | uk_UA |
dc.subject | plurilingualism | uk_UA |
dc.subject | schoolchildren plurilingual education | uk_UA |
dc.subject | models of plurilingual education | uk_UA |
dc.subject | the criteria for success | uk_UA |
dc.subject | многоязычие личности | uk_UA |
dc.subject | многоязычное образование школьников | uk_UA |
dc.subject | модели многоязычного образования | uk_UA |
dc.subject | критерии успешности | uk_UA |
dc.title | Аналіз моделей багатомовної освіти школярів у країнах Західної Європи | uk_UA |
dc.title.alternative | Models of plurilingual education of schoolchildren in Western European countries analysis | uk_UA |
dc.title.alternative | Анализ моделей многоязычного образования школьников в странах Западной Европы | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри авіаційної англійскої мови |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
АНАЛІЗ МОДЕЛЕЙ БАГАТОМОВНОЇ ОСВІТИ ШКОЛЯРІВ У КРАЇНАХ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ.pdf | Стаття | 208.22 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.