Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54931
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФедчук, Лілія Іванівна-
dc.date.accessioned2022-06-06T16:49:02Z-
dc.date.available2022-06-06T16:49:02Z-
dc.date.issued2021-04-
dc.identifier.citationФедчук Л. І.  Діалогізація процесу навчання української мови як іноземної // Світові виміри освітніх тенденцій : збірник наукових праць ; за заг. ред. Г. В. Межжеріної, О. Ю. Корчук ; Інститут міжнародного співробітництва та освіти. Національний авіаційний університет. – Київ : Національний авіаційний університет, 2021. – С. 109–112.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54931-
dc.description.abstractВиявлено особливості організації системи роботи з розвитку діалогічного мовлення в іноземних студентів, зокрема, акцентовано увагу на необхідності дотримання принципів систематичності, комплексності та поступового нарощування труднощів; виявлено й названо раціональні методи й прийоми формування комунікативних компетенцій; доведено, що багатоаспектна робота з навчання діалогічного мовлення, урізноманітнення комунікативно орієнтованих вправ, суттєве збільшення їх кількості дозволить інтенсифікувати процес діалогізації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдіалогічне мовленняuk_UA
dc.subjectдіалогічні вмінняuk_UA
dc.subjectпринципи діфлогізаціїuk_UA
dc.subjectметоди й прийоми діалогізаціїuk_UA
dc.titleДіалогізація процесу навчання української мови як іноземноїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові статті кафедри філологічних та природничих дисциплін



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.