Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54931
Название: Діалогізація процесу навчання української мови як іноземної
Авторы: Федчук, Лілія Іванівна
Ключевые слова: діалогічне мовлення
діалогічні вміння
принципи діфлогізації
методи й прийоми діалогізації
Дата публикации: апр-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Федчук Л. І.  Діалогізація процесу навчання української мови як іноземної // Світові виміри освітніх тенденцій : збірник наукових праць ; за заг. ред. Г. В. Межжеріної, О. Ю. Корчук ; Інститут міжнародного співробітництва та освіти. Національний авіаційний університет. – Київ : Національний авіаційний університет, 2021. – С. 109–112.
Краткий осмотр (реферат): Виявлено особливості організації системи роботи з розвитку діалогічного мовлення в іноземних студентів, зокрема, акцентовано увагу на необхідності дотримання принципів систематичності, комплексності та поступового нарощування труднощів; виявлено й названо раціональні методи й прийоми формування комунікативних компетенцій; доведено, що багатоаспектна робота з навчання діалогічного мовлення, урізноманітнення комунікативно орієнтованих вправ, суттєве збільшення їх кількості дозволить інтенсифікувати процес діалогізації.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54931
Располагается в коллекциях:Наукові статті кафедри філологічних та природничих дисциплін

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Діалогізація процесу навчання української мови як іноземної.pdf554.21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.