Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54931
Назва: Діалогізація процесу навчання української мови як іноземної
Автори: Федчук, Лілія Іванівна
Ключові слова: діалогічне мовлення
діалогічні вміння
принципи діфлогізації
методи й прийоми діалогізації
Дата публікації: кві-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Федчук Л. І.  Діалогізація процесу навчання української мови як іноземної // Світові виміри освітніх тенденцій : збірник наукових праць ; за заг. ред. Г. В. Межжеріної, О. Ю. Корчук ; Інститут міжнародного співробітництва та освіти. Національний авіаційний університет. – Київ : Національний авіаційний університет, 2021. – С. 109–112.
Короткий огляд (реферат): Виявлено особливості організації системи роботи з розвитку діалогічного мовлення в іноземних студентів, зокрема, акцентовано увагу на необхідності дотримання принципів систематичності, комплексності та поступового нарощування труднощів; виявлено й названо раціональні методи й прийоми формування комунікативних компетенцій; доведено, що багатоаспектна робота з навчання діалогічного мовлення, урізноманітнення комунікативно орієнтованих вправ, суттєве збільшення їх кількості дозволить інтенсифікувати процес діалогізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54931
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри філологічних та природничих дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Діалогізація процесу навчання української мови як іноземної.pdf554.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.