Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/15085
Название: SELF-DEFINED AND INDIVIDUAL LEARNING IN THE PROCESS OF ENGLISH FOR SPECIFIC PURPOSES STUDYING BY FUTURE INTERNATIONAL RELATIONS SPECIALISTS
Авторы: Василишина, Наталія Максимівна
Ключевые слова: self-defined learning; individual learning; skills; teacher-dominated; learner-centered; monitoring; teacher-controller; teacher-facilitator; project work; hitchhikers; motivation
Дата публикации: 2014
Краткий осмотр (реферат): The article under consideration deals with the urgent problem of self-defined and independent learning implementation into the English for specific purposes studying process. The topicality of this survey is proved by depicting the differences and special features of both notions. Presented investigation was aimed to find out the most important aspects of group work, roles of participants in foreign language interaction.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/15085
Располагается в коллекциях:Наукові статті кафедри іноземних мов

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
стаття_Василишина Н.М..doc173 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.