Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/15085
Назва: SELF-DEFINED AND INDIVIDUAL LEARNING IN THE PROCESS OF ENGLISH FOR SPECIFIC PURPOSES STUDYING BY FUTURE INTERNATIONAL RELATIONS SPECIALISTS
Автори: Василишина, Наталія Максимівна
Ключові слова: self-defined learning; individual learning; skills; teacher-dominated; learner-centered; monitoring; teacher-controller; teacher-facilitator; project work; hitchhikers; motivation
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): The article under consideration deals with the urgent problem of self-defined and independent learning implementation into the English for specific purposes studying process. The topicality of this survey is proved by depicting the differences and special features of both notions. Presented investigation was aimed to find out the most important aspects of group work, roles of participants in foreign language interaction.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/15085
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття_Василишина Н.М..doc173 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.