Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20191
Назва: ПРОБЛЕМИ КАТЕГОРІАЛЬНОГО ВИЗНАЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ СУБ’ЄКТІВ СИСТЕМИ ОСВІТИ
Автори: Корнілов, Володимир Степанович
Ключові слова: дисципліна навчально-виховного процесу
Дата публікації: 2014
Видавництво: видавництво НАУ
Бібліографічний опис: Корнілов В.С. ПРОБЛЕМИ КАТЕГОРІАЛЬНОГО ВИЗНАЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ СУБ’ЄКТІВ СИСТЕМИ ОСВІТИ// «Стратегія розвитку України» К.: 2014,-№1- С. 241-244
Серія/номер: ;№ 1
Короткий огляд (реферат): У статті розглянути основні проблеми категоріального визначення дисципліни навчально-виховного процесу суб’єктів системи освіти, можливі напрями їх теоретичного вирішення
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20191
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.docxСтаття27.92 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора