Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/22701
Назва: GENDER STEREOTYPING PHENOMENON IN TV COMMERCIALS
Автори: Novikova L.
Дата публікації: 8-кві-2015
Видавництво: ХV Міжнародна конференція «Політ. Сучасні проблеми науки», Національний авіаційний університет, видавництво «НАУ-друк»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/22701
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації студентів кафедри іноземних мов і перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УДК 81.doc29.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.