Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29245
Название: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПІДВИЩЕННЯ СТЕПЕНЯ ЖИВУЧОСТІ НЕЧІТКОЇ МЕРЕЖІ АЕРОПОРТІВ ДО ЗАДАНОГО РІВНЯ
Авторы: Олешко, Т. І.
Лещинський, О. Л.
Горбачова, О. М.
Ключевые слова: степінь живучості
кон’юнктивна міцність
нечітка мережа аеропортів
нечіткий орієнтований граф
Дата публикации: 2017
Краткий осмотр (реферат): У статті наведено теоретичні засади побудови графової моделі живучості нечіткої мережі в термінах теорії нечітких множин другого типу. Вивчена можливість і коректність узагальнення поняття нечіткого графа з точки зору представлення сукупності n–арних відношень для довільного скінченного n∈Ν. Введені визначення нечіткого гіперграфу . Показане природнє поширення поняття степеня живучості на гіперграфи . Відмічені основні випадки зниження живучості нечіткого орієнтованого графу Проаналізована задача збільшення степеня живучості нечіткої транспортної мережі за критерієм найменших витрат і її тлумачення в питаннях авіаційних перевезень. Запропоновано модифікацію відомого алгоритму, який дозволяє збільшити сумарне значення функцій належності ребер нечіткого графа, щоб степінь його живучості досягла необхідного значення.Обґрунтовано, що за допомогою розглянутих теоретичних засад запропонований алгоритм дозволяє підвищити степінь живучості нечіткої мережі аеропортів до заданого рівня.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29245
Располагается в коллекциях:Наукові статті кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаття_Ол+Лещ+Горб_07.03.17(2).docx347.13 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.