Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29245
Назва: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПІДВИЩЕННЯ СТЕПЕНЯ ЖИВУЧОСТІ НЕЧІТКОЇ МЕРЕЖІ АЕРОПОРТІВ ДО ЗАДАНОГО РІВНЯ
Автори: Олешко, Т. І.
Лещинський, О. Л.
Горбачова, О. М.
Ключові слова: степінь живучості
кон’юнктивна міцність
нечітка мережа аеропортів
нечіткий орієнтований граф
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті наведено теоретичні засади побудови графової моделі живучості нечіткої мережі в термінах теорії нечітких множин другого типу. Вивчена можливість і коректність узагальнення поняття нечіткого графа з точки зору представлення сукупності n–арних відношень для довільного скінченного n∈Ν. Введені визначення нечіткого гіперграфу . Показане природнє поширення поняття степеня живучості на гіперграфи . Відмічені основні випадки зниження живучості нечіткого орієнтованого графу Проаналізована задача збільшення степеня живучості нечіткої транспортної мережі за критерієм найменших витрат і її тлумачення в питаннях авіаційних перевезень. Запропоновано модифікацію відомого алгоритму, який дозволяє збільшити сумарне значення функцій належності ребер нечіткого графа, щоб степінь його живучості досягла необхідного значення.Обґрунтовано, що за допомогою розглянутих теоретичних засад запропонований алгоритм дозволяє підвищити степінь живучості нечіткої мережі аеропортів до заданого рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29245
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Ол+Лещ+Горб_07.03.17(2).docx347.13 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.