Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29985
Название: ЛІНГВІСТИЧНІ ТА СОЦІОКУЛЬТУРНІ ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕКЛАДУ РЕКЛАМНИХ СЛОГАНІВ (на матеріалі німецької мови)
Авторы: Сабітова, Алла Павлівна
Желуденко, Марина Олександрівна
Ключевые слова: слоган, реклама, концептосфера, ілокуція, перлокуція
Дата публикации: 2016
Издательство: Інтелектуальна та емоційна складові навчання іноземних мов: новітні тенденції і завдання для вищої школи: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції 3 червня 2016 р./ За заг. ред С.О. Білої, І.В. Бонацької, Н.М. Василишиної. – К.: ННІМВ, НАУ, 2016. – С 146-150
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29985
Располагается в коллекциях:Матеріали науково-практичних конференцій кафедри іноземних мов і перекладу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Переклад_рекламних_слоганiв.docx33.33 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.