Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29985
Назва: ЛІНГВІСТИЧНІ ТА СОЦІОКУЛЬТУРНІ ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕКЛАДУ РЕКЛАМНИХ СЛОГАНІВ (на матеріалі німецької мови)
Автори: Сабітова, Алла Павлівна
Желуденко, Марина Олександрівна
Ключові слова: слоган, реклама, концептосфера, ілокуція, перлокуція
Дата публікації: 2016
Видавництво: Інтелектуальна та емоційна складові навчання іноземних мов: новітні тенденції і завдання для вищої школи: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції 3 червня 2016 р./ За заг. ред С.О. Білої, І.В. Бонацької, Н.М. Василишиної. – К.: ННІМВ, НАУ, 2016. – С 146-150
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29985
Розташовується у зібраннях:Матеріали науково-практичних конференцій кафедри іноземних мов і перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Переклад_рекламних_слоганiв.docx33.33 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.